TTnet'in hızından mı bıktığınız için Smile'ye geçiyorsun Burak? Sonuçta oda onun alt yapısını kullanıyor

Ben sana derimki smile'dense ttnet tercihim
Yok aslında hızla alakalı değil. İkiside aynı altyapıda evet, bende dedim 6 ay yarı yarıya kullanalım bari