y4sin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
TTnet'in hızından mı bıktığınız için Smile'ye geçiyorsun Burak? Sonuçta oda onun alt yapısını kullanıyor Ben sana derimki smile'dense ttnet tercihim
Yok aslında hızla alakalı değil. İkiside aynı altyapıda evet, bende dedim 6 ay yarı yarıya kullanalım bari