Konu
Smile'a geçeceğim
02-10-2009, 19:37:47
#16
cagri999
y4sin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
TTnet'in hızından mı bıktığınız için Smile'ye geçiyorsun Burak? Sonuçta oda onun alt yapısını kullanıyor
Ben sana derimki smile'dense ttnet tercihim
alt yapı aynısı neden ucuz olanı kullanmayalım.ikiside tt altyapısında.