y4sin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
TTnet'in hızından mı bıktığınız için Smile'ye geçiyorsun Burak? Sonuçta oda onun alt yapısını kullanıyor Ben sana derimki smile'dense ttnet tercihim
alt yapı aynısı neden ucuz olanı kullanmayalım.ikiside tt altyapısında.