hiç tavsiye etmiyorum.
ben 1 sene kullandım, sonra taşınmak zorunda kaldım.
evi taşıdığımda gittiğim yerde smile yokdu.
2 ay kullanmadan fatura ödedim.
4-5 kere müşteri hizmetlerini aradım arıza var deyip salladılar hepsinde de.
heryere şikayet ettim bi site var şikayet ediyosun hatırlamıyorum şuanda.
sonra aboneliğimi iptal ettiler. bana indirimli kullandığım kısmını ödememi söylediler, tamam öderim dedim, ama ödemedim. 1,5 sene geçdi arayan soran yok.
tavsiye etmem kısacası.