Konu
Smile'a geçeceğim
02-10-2009, 19:24:52
#13
Erzurum
TTnet'in hızından mı bıktığınız için Smile'ye geçiyorsun Burak? Sonuçta oda onun alt yapısını kullanıyor
Ben sana derimki smile'dense ttnet tercihim