• 02-10-2009, 21:47:29
    #19
    ben 1 sene kullandım kesinlikle kullanma iğrenççç ilk interneti smile takmıştık adslye geçince anladın kaliteyi
  • 02-10-2009, 21:48:52
    #20
    ha bi keresindede 30 yerine 80 tl fatura gelmişti allahtan aradık yanlışlık olmuş dediler yoksa boşa ödeyecektik:S sakın alma
  • 02-10-2009, 21:51:13
    #21
    Üyeliği durduruldu
    kim ne derse desin bu ülkede kullanacağımız en iyi internet ttnet diğerleride zaten ttnet alt yapısını kullanıyor yani smile adsl felan hikaye
  • 02-10-2009, 21:51:18
    #22
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Özellikle yorumları incelemen tavsiye edilir
    Smile Adsl Nasıl | internet Devri

    Ayrıca Sikayet Var
  • 03-10-2009, 14:19:15
    #23
    PlusBurakk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar bu ay sonunda Smile'a geçmeyi düşünüyorum.
    smile adsl beklediğinden çok fazlası
    Yukarıdaki pakete.
    Smile kullanan bir arkadaşım evine gelen sözleşmeyi imzalamadan yollamış. Arayıp sormuşlar neden diye? Onlarda sözleşmesiz kullanmak istiyoruz başka sağlayıcıya geçeriz kabul etmezseniz tarzında birşey söylemişler.
    Böyle birşey mümkün mü ? Eve sözleşme geldiğinde kabul edelim mi napalım arkadaşlar fikirlerini yazarsa iyi olur. Bir de bu 12 aylık kampanyayı öneren var mı?
    sonuçda türk telekom altyapısı. turk telekom kullan. smile'dan daha iyidir.
  • 08-10-2009, 23:40:29
    #24
    Vazgectim simdi