Konu
Smile'a geçeceğim
02-10-2009, 21:51:13
#21
altura
Üyeliği durduruldu
kim ne derse desin bu ülkede kullanacağımız en iyi internet ttnet diğerleride zaten ttnet alt yapısını kullanıyor yani smile adsl felan hikaye