Merhabalar

Arkadaşlar sonuçta ttnet in altyapısını telefon hattını kullanan aracı bir firmadan hizmet almak bana pek mantıklı gelmiyor. Smile ya da herhangi bir internet sağlayıcısı kendi altyapısını kullanmadığı sürece alacağınız hizmetten memnn kalmayacağınızı düşünüyorum. Örneğin en basitinden;

çok yakın bir tanıdığım superonline kullanıyor o da telekom hattı üzerinden hizmet veriyor. Yalnız en ufak bir kesintide müşteri hizmetlerini aradığınızda akşam 18 den sonra ve haftasonu telefonunuza muhattap olacak birini bulamıyorsunuz. Telekomda ne zman arasanız 7 /24 hizmet alabiliyorsunuz. Şahsen ben ttnet i ne zman arasam sağolsunlar gün içinde evime kadar gelip hattımı kontrol ettiler ben memnunum.

Siz siz olun ttnetten ayrılmayın