• 18-09-2010, 23:35:14
    sinnerxx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vakıfbank yeni Web Şubesini kullanmaya başlayanlara Şartsız olarak 1 sene EFT ve HAVALEyi ücretsiz yaptı.

    Hali hazırda kullananlara ise 1 Otomatik Ödeme karşılığı 1 Sene EFT ve HAVALE ücretsiz...
    bize üniversite için vakıfbank hesap veriyor böyle güzel ücretsiz hizmeti varsa vakıfbankı kullanmayı tercih edeyim en iyisi internet bankacılığı lazımdı 1 sene eft havale ücretsiz gslmiş...
  • 18-09-2010, 23:42:43
    sinnerxx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hali hazırda kullananlara ise 1 Otomatik Ödeme karşılığı 1 Sene EFT ve HAVALE ücretsiz...
    Konu, bilgi doğrultusunda güncellendi. Teşekkürler
  • 18-09-2010, 23:43:27
    S3L0c4n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok çok teşekkürler gerçekten çok gerekli paylaşımdı +reppp bu şartlarda en iyi bnaka ziraat mıdır eft ye 0.18tl yazmakta
    REP için teşekkür ederim.

    Bana Ziraat gibi geldi.
  • 18-09-2010, 23:45:44
    denizci88 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    REP için teşekkür ederim.

    Bana Ziraat gibi geldi.
    bence de eft çok oluyo önemli olanda eft ve yıllık hesap işletim ücreti herşey çok uygun ziraatında internet bankacılığı mevcuttur herhalde bilgim yokta
  • 19-09-2010, 00:03:57
    Ziraate gittim geldim bu saatte karta para yatırılmıyor. Ziraatte sıra bekliyorsun ( fiş sistemi yok) tam bi işkence olur sürekli para yatırma. Ziraat yatar benim için
  • 19-09-2010, 00:06:57
    DarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ziraate gittim geldim bu saatte karta para yatırılmıyor. Ziraatte sıra bekliyorsun ( fiş sistemi yok) tam bi işkence olur sürekli para yatırma. Ziraat yatar benim için
    atm lerden olmuyor mu
  • 19-09-2010, 00:08:20
    Atmden yatırılmıyor karta para. Belki sadece bafra şubesi o şekildedir.
  • 19-09-2010, 00:15:12
    DarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Atmden yatırılmıyor karta para. Belki sadece bafra şubesi o şekildedir.
    izmirde 4 şubeye gittim atmden para yatırma yok. ziraat bankasının sorumsuzluğu olsa gerek.
  • 19-09-2010, 00:18:44
    halkbankasını seviyorum