DarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ziraate gittim geldim bu saatte karta para yatırılmıyor. Ziraatte sıra bekliyorsun ( fiş sistemi yok) tam bi işkence olur sürekli para yatırma. Ziraat yatar benim için
atm lerden olmuyor mu