denizci88 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
REP için teşekkür ederim.

Bana Ziraat gibi geldi.
bence de eft çok oluyo önemli olanda eft ve yıllık hesap işletim ücreti herşey çok uygun ziraatında internet bankacılığı mevcuttur herhalde bilgim yokta