• 25-10-2008, 23:39:28
    #1
    Bir saattir acayip bir problem yaşıyorum. Ya benim yazdıklarım karşımdakine, ya da onun yazdıkları bana geç geliyor. Neredeyse herkesle aynı problemi yaşıyorum. Yazdığımı bazen 10 dakika sonra okuyorlar.

    Bu sorunu yaşayan başkaları var mı?
  • 25-10-2008, 23:40:13
    #2
    aynı problem bendede var, ben kendi netimde problem var sanıyordum ama ...
  • 25-10-2008, 23:41:26
    #3
    Üyeliği durduruldu
    evet dogru hele bıarz once arkdasımalr konusurkende tartısmıstık yazdıklarımız gecmı gıdıyor dıye demekkı dogruymus..
  • 25-10-2008, 23:42:07
    #4
    evet.msndeki arkadaşımda da var ilgerde mesela neden acaba ? discoveryde mesela yazılar ulaşmaya biliyor.onu mu kullanıyorsunuz ? bende sorun yok.
  • 25-10-2008, 23:43:06
    #5
    Üyeliği durduruldu
    arasıra bende de oluşuyor bu sorun
  • 25-10-2008, 23:44:35
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    evet şuan bu sorun var mahkeme msni de kapatmaya çalışıyor galiba
  • 25-10-2008, 23:50:21
    #7
    Bu sorun hiç bitmeyecek mi ya? Off, kimseyle konuşamıyorum. Ne yapsam ki acaba?
  • 25-10-2008, 23:52:49
    #8
    webzegs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet şuan bu sorun var mahkeme msni de kapatmaya çalışıyor galiba

    galiba
  • 26-10-2008, 00:01:33
    #9
    Anlaşılan bu sorun sadece birkaç kişide var yani genel bir sorun değil. Acaba programı silip yeniden yüklesek filan olur mu? Bu bir virüs filan da olabilir çünkü. Reset attım pc'ye bir değişiklik olmadı.