Bir saattir acayip bir problem yaşıyorum. Ya benim yazdıklarım karşımdakine, ya da onun yazdıkları bana geç geliyor. Neredeyse herkesle aynı problemi yaşıyorum. Yazdığımı bazen 10 dakika sonra okuyorlar.
Bu sorunu yaşayan başkaları var mı?
MSN'de problem var mı? (Yazıların geç gitmesi)
8
●635
- 25-10-2008, 23:42:07evet.msndeki arkadaşımda da var
ilgerde mesela
neden acaba ? discoveryde mesela yazılar ulaşmaya biliyor.onu mu kullanıyorsunuz ? bende sorun yok.
ilgerde mesela
mahkeme msni de kapatmaya çalışıyor galiba