Konu
MSN'de problem var mı? (Yazıların geç gitmesi)
25-10-2008, 23:44:35
#6
webzegs
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
evet şuan bu sorun var
mahkeme msni de kapatmaya çalışıyor galiba