Konu
MSN'de problem var mı? (Yazıların geç gitmesi)
25-10-2008, 23:52:49
#8
Ros34
webzegs adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
evet şuan bu sorun var
mahkeme msni de kapatmaya çalışıyor galiba
galiba