Konu
MSN'de problem var mı? (Yazıların geç gitmesi)
26-10-2008, 00:01:33
#9
gnydgn
Anlaşılan bu sorun sadece birkaç kişide var yani genel bir sorun değil. Acaba programı silip yeniden yüklesek filan olur mu? Bu bir virüs filan da olabilir çünkü. Reset attım pc'ye bir değişiklik olmadı.