Konu
MSN'de problem var mı? (Yazıların geç gitmesi)
25-10-2008, 23:42:07
#4
teknohaberci
evet.msndeki arkadaşımda da var
ilgerde mesela
neden acaba ? discoveryde mesela yazılar ulaşmaya biliyor.onu mu kullanıyorsunuz ? bende sorun yok.