Konu
MSN'de problem var mı? (Yazıların geç gitmesi)
25-10-2008, 23:50:21
#7
gnydgn
Bu sorun hiç bitmeyecek mi ya? Off, kimseyle konuşamıyorum. Ne yapsam ki acaba?