Konu
MSN'de problem var mı? (Yazıların geç gitmesi)
25-10-2008, 23:41:26
#3
turker66
Üyeliği durduruldu
evet dogru hele bıarz once arkdasımalr konusurkende tartısmıstık yazdıklarımız gecmı gıdıyor dıye demekkı dogruymus..