Bir saattir acayip bir problem yaşıyorum. Ya benim yazdıklarım karşımdakine, ya da onun yazdıkları bana geç geliyor. Neredeyse herkesle aynı problemi yaşıyorum. Yazdığımı bazen 10 dakika sonra okuyorlar.

Bu sorunu yaşayan başkaları var mı?