• 05-11-2006, 17:13:28
    #1
    Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Daire Başkanlığı

    Ben az önce bu adresten googleyi şikayette bulundum.
    Google mp3 bulmamızı sağlıyor, Pornografik ve *** içerikli sitelere girmemizi sağlıyor.
    Hem bir tepki olsun, hemde ne yaptıklarını kavrayabilmeleri için size google yi şikayet etme önerisinde bulunuyorum.

    Eğer kazara gidip googleyi kapatırsalar belki o zaman yaptıklarının yanlış olduğunu anlayabilirler.
  • 05-11-2006, 17:15:10
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Hocam ))) ya kapatirlarsa yaktin bizi eheh ama iyi fikir bravo
  • 05-11-2006, 17:16:48
    #3
    Misafir
    hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiç bişi olmıcak
  • 05-11-2006, 17:18:03
    #4
    iyki.com adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ))) ya kapatirlarsa yaktin bizi eheh ama iyi fikir bravo
    Kapatılırsa seyreyle muhabbeti. Bak o zaman kendilerini ne gibi bir durumun içine sokacaklarını.
    Kapatırsalar belki o zaman ülkemin yazarlarının gazetecilerinin gözleri açılır.
  • 05-11-2006, 17:31:29
    #5
    Üyeliği durduruldu
    bende şikayet ettim evet başka eden yokmu lütfen boş geçmeyelim google banlansın istiyoruz
  • 05-11-2006, 17:34:56
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    google banlanırsa türkçe siteleri olan webmasterlar biter
    dolayısıyla internet biter
    herkes adsl'sini kapattırır türk telekom zarara girer
    webmasterlar sitelerini kapatır
    hostcular batar
    web işinden ekmek yiyenler büyük darbe yer
    yapamayacaklardır
  • 05-11-2006, 17:36:43
    #7
    T3chn0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiç bişi olmıcak
    Ya tutarsa diyorum bende.

    Eğer gerçekten fazlaca bir şikayet olursa elbette bunun nedenini araştıracaklardır.
    Ve refererden gelene bakarak bizim neden tepki verdiğimizi anlamaya çalışabilirler.
    Buda bir umut. Ya olursa.
  • 05-11-2006, 17:45:38
    #8
    disconnect adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya tutarsa diyorum bende.

    Eğer gerçekten fazlaca bir şikayet olursa elbette bunun nedenini araştıracaklardır.
    Ve refererden gelene bakarak bizim neden tepki verdiğimizi anlamaya çalışabilirler.
    Buda bir umut. Ya olursa.
    nasrettin hoca nın göle maya çalması gibi oldu ta turarsa .

    tutarsa bi göl kadar yoğur olur eylem başarılı olur

    baktık tutmadı canımız sağolsun

    şikayetimide ilettim
  • 05-11-2006, 17:47:37
    #9
    disconnect adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ve refererden gelene bakarak bizim neden tepki verdiğimizi anlamaya çalışabilirler.
    Buda bir umut. Ya olursa.

    okadar zeki olcaklarını sanmıyom