Şikayet Var
81
●4.945
- 05-11-2006, 20:27:11Daha öncede yazdım. İçimizden biri şöhret olmayı göze alıp bunu yaparsa çok güzel olur. Benim gözüm malesefki bunu kesmiyor.SiteRehber.com adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Elimden ancak internet üzerinden yapılabilecek birşey gelir.
Aslında işi abartıp hotmaili de engelletmek gerekir diye düşünüyorum. Ve bu sayede ne kadar aptalca işler yaptıklarını, yargıyı nasıl kullandıklarını birkez daha anlamış olurlar.
Ve o sayfada bilişim suçları diye bir birim daha var.
Oradan 10 şikayet yapıp sitelerin hepsini kapattırdığını idda eden bir arkadaşımızda var. - 05-11-2006, 20:53:03Üyeliği durdurulduAlıntı
Örnek bir şikayaet dilekçesi madem
- 05-11-2006, 21:00:26örnek şikayet dilekçesine iki buçuk milyon sayfanın isimlerini ve içeriklerinide eklemyi unutmaSiteRehber.com adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-11-2006, 23:03:49Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.bende birazdan yollarım, siterehberi guzel bir dilekce yazmıs, onu yazın.
Örnek bir şikayaet dilekçesi madem