Konu
Şikayet Var
05-11-2006, 23:57:44
#45
edevrim
Şakası bile kötü googleın ülkemizdenelini çektiğini düşünsenize sadece ben ekmeğini google sayesinde yiyen onlarca insan tanıyorum