SiteRehber.com adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel birşey.. de şikayet edilen yer dogru yermi acaba? "Kaçakçılık ve organize suçlarla mücadele dairesi" ??
Savcılığa bir şikayet dilekçesi versek?
Daha öncede yazdım. İçimizden biri şöhret olmayı göze alıp bunu yaparsa çok güzel olur. Benim gözüm malesefki bunu kesmiyor.
Elimden ancak internet üzerinden yapılabilecek birşey gelir.
Aslında işi abartıp hotmaili de engelletmek gerekir diye düşünüyorum. Ve bu sayede ne kadar aptalca işler yaptıklarını, yargıyı nasıl kullandıklarını birkez daha anlamış olurlar.
Ve o sayfada bilişim suçları diye bir birim daha var.
Oradan 10 şikayet yapıp sitelerin hepsini kapattırdığını idda eden bir arkadaşımızda var.