• 05-11-2006, 17:50:27
    #10
    Üyeliği durduruldu
    osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    google banlanırsa türkçe siteleri olan webmasterlar biter
    dolayısıyla internet biter
    herkes adsl'sini kapattırır türk telekom zarara girer
    webmasterlar sitelerini kapatır
    hostcular batar
    web işinden ekmek yiyenler büyük darbe yer
    yapamayacaklardır
    yaparlarsa ki şikayet çok fazla olursa yaparlar adsl fiyatları ucuzlar ve bir süre sonra bu banlar biter banlar açılır yani daha mutlu günler bizi bekler
  • 05-11-2006, 17:50:44
    #11
    Misafir
    Böyle birşey olsa google türktelekoma dava açar ve 500 cıvarı avukat salar ve kazanır.
  • 05-11-2006, 17:51:03
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Gerçekten de herkes şikayet etmeli bence Google yi Kapatamıcıkları kesinde bari yaptıklarının yanlış olduğunun farkına vardıklarından sonra, kapatılma hazırlığındaki siteleri kurtaralım
  • 05-11-2006, 18:03:55
    #13
    Bencede düşünce güzel. Google kapanmasa bile en azından ne yaptıklarını düşünürler.
  • 05-11-2006, 18:09:57
    #14
    Üyeliği durduruldu
    imkanı olan herkeze yaysın bunu
    1000lerce şikayet giderse
    kesin kapatırlar
  • 05-11-2006, 18:12:31
    #15
    Misafir
    biz salakmıyız ?

    kendi ekmek yediğimiz sitelerin ( bedava ) hit kaynaklarını kapattıralım ?

    sonra napıcan neyi nasıl bulucan ?

    saçmaaaaaa
  • 05-11-2006, 18:19:10
    #16
    Üyeliği durduruldu
    T3chn0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    biz salakmıyız ?
    kendi ekmek yediğimiz sitelerin ( bedava ) hit kaynaklarını kapattıralım ?
    sonra napıcan neyi nasıl bulucan ?
    saçmaaaaaa
    eğer google kapanırsa türkiyedeki internet biteceği için yeniden açarlar eğer açarlarsa diğer sitelerde açtırı kendini
  • 05-11-2006, 18:22:16
    #17
    T3chn0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    biz salakmıyız ?
    kendi ekmek yediğimiz sitelerin ( bedava ) hit kaynaklarını kapattıralım ?
    sonra napıcan neyi nasıl bulucan ?
    saçmaaaaaa
    google'ı kapayamazlar merak etme ama şikayet etmek güzel bende şikayet ettim bakalım ne olcak ( tabiki hiçbirşey olmayacak )
  • 05-11-2006, 18:23:04
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    google ne olursa olsun
    ka-pan-maz