google banlanırsa türkçe siteleri olan webmasterlar biter
dolayısıyla internet biter
herkes adsl'sini kapattırır türk telekom zarara girer
webmasterlar sitelerini kapatır
hostcular batar
web işinden ekmek yiyenler büyük darbe yer
yapamayacaklardır
yaparlarsa ki şikayet çok fazla olursa yaparlar adsl fiyatları ucuzlar ve bir süre sonra bu banlar biter banlar açılır yani daha mutlu günler bizi bekler