• 05-11-2006, 18:43:30
    #28
    Misafir
    Murky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Size matıklı gelioı mu google'ın türkiyede engellenmesi bi kere ekmek kapısı google alan arkadaşlar var google olmazsa webmasterlık biter webmasterlerin bi amacı kalmaz

    + 1453 işte bence saçma bunu anlatmaya çalışıorumm.
  • 05-11-2006, 18:46:22
    #29
    en güzel şikayet gugıla benden olsun google groupa bi girin araştırırn
  • 05-11-2006, 18:47:05
    #30
    Misafir
    burda yaptıkları çifte standardı göstermek amaç. yoksa google in kapanmıyacağını kendileride biliyor. kapansa bile google sürüm sürüm süründürür telekomu. bizden daha çok o ekmek yiyor bu ülkeden hiç merak etmeyin
  • 05-11-2006, 18:51:53
    #31
    Üyeliği durduruldu
    ya saçma veya değil türkiyede saçma olan ne ne değil bellimi sizce sansür çokmu normal eğer sansür varsa bizde önümüze geleni sansürletelimki sansür bitsin buna van dakka dukka denir yapana yap eğer sansür varsa uygulatabildiğimiz gibi uygulatalım hatta biriniz çok basit bir script lisaslatın ve wareze düşürün google den bunu lisassız bulabiliyolar die dava açın bakın görün kalıyomu sansürlü site
  • 05-11-2006, 19:33:12
    #32
    disconnect adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Daire Başkanlığı

    Ben az önce bu adresten googleyi şikayette bulundum.
    Google mp3 bulmamızı sağlıyor, Pornografik ve *** içerikli sitelere girmemizi sağlıyor.
    Hem bir tepki olsun, hemde ne yaptıklarını kavrayabilmeleri için size google yi şikayet etme önerisinde bulunuyorum.

    Eğer kazara gidip googleyi kapatırsalar belki o zaman yaptıklarının yanlış olduğunu anlayabilirler.
    kafayımı kırdın ciddimisin?
  • 05-11-2006, 19:37:22
    #33
    edevrim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kafayımı kırdın ciddimisin?
    Şaka yaptım.
  • 05-11-2006, 19:45:10
    #34
    disconnect adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şaka yaptım.
    bende yapmaz öyle şey diyodum ne biliyim başlığı geyikte görmeyince gerçek sandım
  • 05-11-2006, 19:56:25
    #35
    edevrim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende yapmaz öyle şey diyodum ne biliyim başlığı geyikte görmeyince gerçek sandım
    Biri kamera şakası falan mı yapıyor.
    Çok şaşırdım.
  • 05-11-2006, 20:13:51
    #36
    Üyeliği durduruldu
    Güzel birşey.. de şikayet edilen yer dogru yermi acaba? "Kaçakçılık ve organize suçlarla mücadele dairesi" ??

    Savcılığa bir şikayet dilekçesi versek?