• 06-11-2006, 22:47:00
    #73
    1. Google kapanmaz.
    2. Biz arama motoru yapsak kapanır.

    hiç bir şey de iddaa edemeyiz
  • 07-11-2006, 01:14:45
    #74
    Gücü olan istediğini yaptırıyor örnek Süper Poligon : Hedef Medya !... un kapatılması
    Yanı olay sadece mp3 prno vs değil.. Olay güç ile alakalı
    Alıntı
    Doğan Grubu bize bir müracaatta bulunmadığı halde, bir anda mahkeme kararı geldi. Fakat mahkeme kararı da oldukça enteresan. Bu tedbir kararı haber için değil de, site için alınmıştı. Yani örneklersek; diyelim ki, siz Hürriyet'te çıkan haber için Hürriyet'i komple kapatıyorsunuz. Bu nasıl bir karar, nasıl bir anlayış kimse anlayabilmiş değil.
    Biz sözkonusu haberi mahkeme kararı gereği yayından kaldırdık. Ancak Doğan Grubu'na bağlı servis sağlayıcı şirket (ISP) sansürünü kaldırmadı. Okuyucularımız da bunun üzerine ISP değiştirmeye başladı.
    Devamı :Turk.Internet.com

    Bundan yola çıkarak mahkeme kararı ile sitenin kapatılması değil mahkeme kararı neticesinde mevzuata aykırı linklerin siteden kaldırılması gerekir.Tabiki hepsi için tek tek mahkeme kararı zor olacağından her zamanki gibi Türk Zekasına göre çözümler üretiyoruz.Batılılaşma deyip batıdan örnek alıyoruz ama sadece hoşumuza giden veya işimize giden kısımlarını !

    Halimize gülmelerine ağlıyorum .Referexchange
  • 07-11-2006, 01:45:45
    #75
    disconnect adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Daire Başkanlığı

    Ben az önce bu adresten googleyi şikayette bulundum.
    Google mp3 bulmamızı sağlıyor, Pornografik ve *** içerikli sitelere girmemizi sağlıyor.
    Hem bir tepki olsun, hemde ne yaptıklarını kavrayabilmeleri için size google yi şikayet etme önerisinde bulunuyorum.

    Eğer kazara gidip googleyi kapatırsalar belki o zaman yaptıklarının yanlış olduğunu anlayabilirler.
    pornografik ve *** içerikli sitelere girmek veya bunların yayınını yapmak suç değildir.sadece belirli kriterler vardır, yaş sınırı gibi.mp3 bulmamızı sağlıyor, iyi de yapıyor.şarkıcı bozuntularının, iki tane uyduruk şarkı yapıp, 350 lira asgari ücretin olduğu bir ülkede jeeple gezmemelerini sağlayacaksa, keşke google kendi bi tane mp3 sitesi kursa.

    size dokunuldu diye başkalarını karalamayın.google internet için bir nimettir.o olmasaydı başkası olurdu, o ayrı.altavistada da zamanında çok işimizi gördü.hatta ben daha çok severdim onun sistemini.suyunu çıkartmasaydı site yapımcıları keşke.

    eğer bir şeyi protesto edecekseniz, sizi köleleştirmeye çalışanları, tek bir kalıba sokmaya çalışanları, size "aman bu *****, bakarsan geberirsin" diyenleri veya google'ın ahlak bekçliği yapıp, kendi dini görüşüne göre siteleri sıralamasını protesto edin.ben google'da ,ki google arama moturudur, ponro resim yazarsam bana wikipedia'daki ***** nedirle ilgili rezil sayfaları göstermesin, bana adam gibi ***** resimler olan siteleri sıralasın.işte protesto edecekseniz, başkalarının sizin yaşamınızı, özgürlüğünüzü, iradenizi kontrol etmeye, sizin için düşünmeye çalışmalarını protesto edin.

    ayrıca konuyu açan vatandaş sanırım konunun daha çok ***** tarafından rahatsız, amacı ***** sitelerin kapanması.sırf onun için şunu da ekliyorum: yaşasın ***** ve ***** siteler.

    ayrıca bazı arkadaşlar, yok şu site güçlüdür bişi yapamaz mahkeme, yok şunun arkası vardır gibi safsatalarla doldurmasınlar forumu.yargı'nın kişiye göre davrandığını düşündüğünüz gün, Atatürk'ün sizden istediğini yapıp, devleti yıkıp, yenisini kurmalısınız.yargı asla kişiye özel düzenleme yapmaz, kişiye özel karar almaz.yargı için benim sitemle milliyet'in sitesi aynıdır.milliyet mp3 linki koyarsa, mahkeme onu da kapatır.laf atmayın yargıya.
  • 08-11-2006, 00:12:43
    #76
    trt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ayrıca bazı arkadaşlar, yok şu site güçlüdür bişi yapamaz mahkeme, yok şunun arkası vardır gibi safsatalarla doldurmasınlar forumu.yargı'nın kişiye göre davrandığını düşündüğünüz gün, Atatürk'ün sizden istediğini yapıp, devleti yıkıp, yenisini kurmalısınız.yargı asla kişiye özel düzenleme yapmaz, kişiye özel karar almaz.yargı için benim sitemle milliyet'in sitesi aynıdır.milliyet mp3 linki koyarsa, mahkeme onu da kapatır.laf atmayın yargıya.
    Atatürk'ün istediğini keşke yapabilsem... Çünkü bu yargı sistemine inanmıyorum.
  • 08-11-2006, 00:28:24
    #77
    Google Kapanırsa Türkiye WebMaster'leri İcin Büyük Bi Darbe Olur..
  • 08-11-2006, 02:46:44
    #78
    trt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pornografik ve *** içerikli sitelere girmek veya bunların yayınını yapmak suç değildir.sadece belirli kriterler vardır, yaş sınırı gibi.mp3 bulmamızı sağlıyor, iyi de yapıyor.şarkıcı bozuntularının, iki tane uyduruk şarkı yapıp, 350 lira asgari ücretin olduğu bir ülkede jeeple gezmemelerini sağlayacaksa, keşke google kendi bi tane mp3 sitesi kursa.

    size dokunuldu diye başkalarını karalamayın.google internet için bir nimettir.o olmasaydı başkası olurdu, o ayrı.altavistada da zamanında çok işimizi gördü.hatta ben daha çok severdim onun sistemini.suyunu çıkartmasaydı site yapımcıları keşke.

    eğer bir şeyi protesto edecekseniz, sizi köleleştirmeye çalışanları, tek bir kalıba sokmaya çalışanları, size "aman bu *****, bakarsan geberirsin" diyenleri veya google'ın ahlak bekçliği yapıp, kendi dini görüşüne göre siteleri sıralamasını protesto edin.ben google'da ,ki google arama moturudur, ponro resim yazarsam bana wikipedia'daki ***** nedirle ilgili rezil sayfaları göstermesin, bana adam gibi ***** resimler olan siteleri sıralasın.işte protesto edecekseniz, başkalarının sizin yaşamınızı, özgürlüğünüzü, iradenizi kontrol etmeye, sizin için düşünmeye çalışmalarını protesto edin.

    ayrıca konuyu açan vatandaş sanırım konunun daha çok ***** tarafından rahatsız, amacı ***** sitelerin kapanması.sırf onun için şunu da ekliyorum: yaşasın ***** ve ***** siteler.

    ayrıca bazı arkadaşlar, yok şu site güçlüdür bişi yapamaz mahkeme, yok şunun arkası vardır gibi safsatalarla doldurmasınlar forumu.yargı'nın kişiye göre davrandığını düşündüğünüz gün, Atatürk'ün sizden istediğini yapıp, devleti yıkıp, yenisini kurmalısınız.yargı asla kişiye özel düzenleme yapmaz, kişiye özel karar almaz.yargı için benim sitemle milliyet'in sitesi aynıdır.milliyet mp3 linki koyarsa, mahkeme onu da kapatır.laf atmayın yargıya.

    sonuna kadar katılıyorum...
  • 08-11-2006, 13:56:09
    #79
    trt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pornografik ve *** içerikli sitelere girmek veya bunların yayınını yapmak suç değildir.sadece belirli kriterler vardır, yaş sınırı gibi.mp3 bulmamızı sağlıyor, iyi de yapıyor.şarkıcı bozuntularının, iki tane uyduruk şarkı yapıp, 350 lira asgari ücretin olduğu bir ülkede jeeple gezmemelerini sağlayacaksa, keşke google kendi bi tane mp3 sitesi kursa.
    size dokunuldu diye başkalarını karalamayın.google internet için bir nimettir.o olmasaydı başkası olurdu, o ayrı.altavistada da zamanında çok işimizi gördü.hatta ben daha çok severdim onun sistemini.suyunu çıkartmasaydı site yapımcıları keşke.
    eğer bir şeyi protesto edecekseniz, sizi köleleştirmeye çalışanları, tek bir kalıba sokmaya çalışanları, size "aman bu *****, bakarsan geberirsin" diyenleri veya google'ın ahlak bekçliği yapıp, kendi dini görüşüne göre siteleri sıralamasını protesto edin.ben google'da ,ki google arama moturudur, ponro resim yazarsam bana wikipedia'daki ***** nedirle ilgili rezil sayfaları göstermesin, bana adam gibi ***** resimler olan siteleri sıralasın.işte protesto edecekseniz, başkalarının sizin yaşamınızı, özgürlüğünüzü, iradenizi kontrol etmeye, sizin için düşünmeye çalışmalarını protesto edin.
    ayrıca konuyu açan vatandaş sanırım konunun daha çok ***** tarafından rahatsız, amacı ***** sitelerin kapanması.sırf onun için şunu da ekliyorum: yaşasın ***** ve ***** siteler.
    ayrıca bazı arkadaşlar, yok şu site güçlüdür bişi yapamaz mahkeme, yok şunun arkası vardır gibi safsatalarla doldurmasınlar forumu.yargı'nın kişiye göre davrandığını düşündüğünüz gün, Atatürk'ün sizden istediğini yapıp, devleti yıkıp, yenisini kurmalısınız.yargı asla kişiye özel düzenleme yapmaz, kişiye özel karar almaz.yargı için benim sitemle milliyet'in sitesi aynıdır.milliyet mp3 linki koyarsa, mahkeme onu da kapatır.laf atmayın yargıya.
    Biz ne anlatıyoruz ne yapmaya çalışıyoruz bunu kavrayamamışsınız.
    Tüm yazılanları okursanız olayın neden ve niçinini daha iyi anlarsınız.
  • 08-11-2006, 14:08:50
    #80
    SiteRehber.com adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Örnek bir şikayaet dilekçesi madem
    arkadasım linkini editler misin o aramada benimde sitem cıkıyor
  • 08-11-2006, 17:12:03
    #81
    ne yani şikayet edince gogıl amcayı kapatıcaklar mı

    gereksiz bence.