ayrıca bazı arkadaşlar, yok şu site güçlüdür bişi yapamaz mahkeme, yok şunun arkası vardır gibi safsatalarla doldurmasınlar forumu.yargı'nın kişiye göre davrandığını düşündüğünüz gün, Atatürk'ün sizden istediğini yapıp, devleti yıkıp, yenisini kurmalısınız.yargı asla kişiye özel düzenleme yapmaz, kişiye özel karar almaz.yargı için benim sitemle milliyet'in sitesi aynıdır.milliyet mp3 linki koyarsa, mahkeme onu da kapatır.laf atmayın yargıya.
Atatürk'ün istediğini keşke yapabilsem... Çünkü bu yargı sistemine inanmıyorum.