Ya tutarsa diyorum bende.
Eğer gerçekten fazlaca bir şikayet olursa elbette bunun nedenini araştıracaklardır.
Ve refererden gelene bakarak bizim neden tepki verdiğimizi anlamaya çalışabilirler.
Buda bir umut. Ya olursa.
nasrettin hoca nın göle maya çalması gibi oldu ta turarsa .
tutarsa bi göl kadar yoğur olur eylem başarılı olur
baktık tutmadı canımız sağolsun
şikayetimide ilettim