iyki.com adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ))) ya kapatirlarsa yaktin bizi eheh ama iyi fikir bravo
Kapatılırsa seyreyle muhabbeti. Bak o zaman kendilerini ne gibi bir durumun içine sokacaklarını.
Kapatırsalar belki o zaman ülkemin yazarlarının gazetecilerinin gözleri açılır.