Konu
Şikayet Var
05-11-2006, 17:18:03
#4
disconnect
iyki.com adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam
))) ya kapatirlarsa yaktin bizi eheh ama iyi fikir bravo
Kapatılırsa seyreyle muhabbeti. Bak o zaman kendilerini ne gibi bir durumun içine sokacaklarını.
Kapatırsalar belki o zaman ülkemin yazarlarının gazetecilerinin gözleri açılır.