T3chn0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiç bişi olmıcak
Ya tutarsa diyorum bende.

Eğer gerçekten fazlaca bir şikayet olursa elbette bunun nedenini araştıracaklardır.
Ve refererden gelene bakarak bizim neden tepki verdiğimizi anlamaya çalışabilirler.
Buda bir umut. Ya olursa.