Ne Kadar eskisin nette?
64
●4.090
- 11-12-2007, 12:55:40tabi sen bir dönem PKK sempatizanligi ve konu silinmesiniqooqle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
milletin boy boy ban yemesinide hatirlarsin ama ben hatirlamak istemiyorum gitti gülcagizim accountlar
- 11-12-2007, 12:57:33MisafirC/P yapmışsın benim başlamamı.TrueLove adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-12-2007, 12:58:28Üyeliği durduruldumaalesef.Haymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2000 den önce sanıyorum bilgisayarım bile yoktu. - 11-12-2007, 12:59:01cjb.net ler tr.cxler vardı . ircd sohbetleri düzgündü. kimse bot nedir bilmezdi.
kurtadam ın siyah tasarımını frontpagede editliyorduk . (front page express)
ne webmaster forumşarı vardı nede anlayan adamlar .
geocities den başka hosting bilmediğimiz yıllardı.
şimdi son noktasında yaşıyorum netin ama o zamanda aldığım tadın yarısı yok .
nerede o güzel günler - 11-12-2007, 13:03:24ben ilk macle tanismistim 1995 yilinda, o zamandan bu zamana isyerinde olmak kaydi ile bilgisayar vardi hayatimda, ama 2004 yilinda evime geldi bilgisayarpigeontechs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
+ gecende imzada haymac yaziyor diye gene ban yemisiz vay anasini
haymac.tr.cx haymac.host.sk(vukuatlidir
)
vs vs.
eskiden yarim yamalak php bilirdim, o zamanlar tad alirdim
simdi birkac konu disinda bilmedigim kismi kalmadi ama zevk alipta oturup calisma yapmiyorum
canim cekmiyor. sitem yok, param yok, domainim bile yok daha mutluyum
)