Ne Kadar eskisin nette?
64
●4.090
- 11-12-2007, 05:01:53Since 98

hatta mail adresimi 98 de almıstım sonuna 98 koymuştuk aynı ad var diye.
2000 li yıllarda ttnetin ücretsiz verdigi web alanları vardı orada frontpage ile eğlenirdim
Hı birde R3x vardı onla ttnet şifreleri uçururduk pc lerden :/
Hiç unutmam bi hocam vardı cok emegi var üzerimde.
En güzeli de cafelerde counter striek partileriydi dershaneyi felan bırakır hafta sonlarını cafede geçirirdik.
Ejder.com u hatırlarım yeni açılmıştı benım ılk basladıgım zamanlar bayaa bir kaynak olmustu bana arabul.com dan sonra
=
- 11-12-2007, 10:30:19Üyeliği durduruldumynetin kısa donlu hali vardı o zaman http://web.archive.org/web/200012050...www.mynet.com/ birde mahir vardı http://web.archive.org/web/200103090....ikissyou.org/
- 11-12-2007, 12:52:52qooqle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
cj tren düdüklerini hatirladinmi
tam bir efsanedir 
bi dakka, yav kardesim isin yokmu
sanane eskilerden 

herkez birer tane kuruyordu; Ozamanlar nerde free forum ne günlerdi....