• 11-12-2007, 03:49:46
    #19
    97 gibi site işlerine başladım ondan önce chat vardı tabi
  • 11-12-2007, 05:01:53
    #20
    Since 98

    hatta mail adresimi 98 de almıstım sonuna 98 koymuştuk aynı ad var diye.

    2000 li yıllarda ttnetin ücretsiz verdigi web alanları vardı orada frontpage ile eğlenirdim

    Hı birde R3x vardı onla ttnet şifreleri uçururduk pc lerden :/
    Hiç unutmam bi hocam vardı cok emegi var üzerimde.

    En güzeli de cafelerde counter striek partileriydi dershaneyi felan bırakır hafta sonlarını cafede geçirirdik.

    Ejder.com u hatırlarım yeni açılmıştı benım ılk basladıgım zamanlar bayaa bir kaynak olmustu bana arabul.com dan sonra =
  • 11-12-2007, 05:24:22
    #21
    Davay davay 🌹
    2003-2004 evde amatörce başladım, sene 2005 forumkurdu.com zamanlarında ilk sitemi açmıştım forumkurdu kapanınca ortada kaldık, sonrasındada geliştirdikce profosyonel işlerle uğraşmaya başladık son nokta adsense oldu.
  • 11-12-2007, 07:30:47
    #22
    Sitemynet zamanlarıydı herkez birer tane kuruyordu; Ozamanlar nerde free forum ne günlerdi....
  • 11-12-2007, 10:09:17
    #23
    145le girmiştim ilk nete. o zaman adres falan bilmediğimden kafadan akbank.com.tr atmıştım ilk o siteye girdim unutmam

    sonra superonline saatlik paketlerinden kullandım ...... şimci burdayız
  • 11-12-2007, 10:23:22
    #24
    hypermart.net o zamanlar bedava alan veriyordu, yani 97,
  • 11-12-2007, 10:30:19
    #25
    Üyeliği durduruldu
    mynetin kısa donlu hali vardı o zaman http://web.archive.org/web/200012050...www.mynet.com/ birde mahir vardı http://web.archive.org/web/200103090....ikissyou.org/
  • 11-12-2007, 10:41:15
    #26
    valla 99 yılında ilk mailimi alarak başladım. sonra eve net bağladık superonline ecden ilk olarak superonline.com a girdim felegim döndü. döndü döndü de buraya kadar geldim işte. yıllar bee. suan silinen yakamoz01.sitemynet.com da bana aittir
  • 11-12-2007, 12:52:52
    #27
    qooqle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    en eskimiz kim acaba?
    size bi sorum olcak, bakalım bunu bilcek olan cıkcak mı?
    sertac.com vardı bi ara 500 dolar cj ile para almıştı hatırlayanız var mı?
    duygusal günüm

    cj tren düdüklerini hatirladinmi tam bir efsanedir

    bi dakka, yav kardesim isin yokmu sanane eskilerden