• 11-12-2007, 12:54:40
    #28
    Üyeliği durduruldu
    evet hatırlamaz mıyım, bi de iyinettin forumu vardı, cok tadlıydı, re:re:re:re:re... diye başlıklar
  • 11-12-2007, 12:54:45
    #29
    Tozlanacak kadar eskisin Haymac : )
  • 11-12-2007, 12:55:40
    #30
    qooqle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet hatırlamaz mıyım, bi de iyinettin forumu vardı, cok tadlıydı, re:re:re:re:re... diye başlıklar
    tabi sen bir dönem PKK sempatizanligi ve konu silinmesini
    milletin boy boy ban yemesinide hatirlarsin ama ben hatirlamak istemiyorum gitti gülcagizim accountlar
  • 11-12-2007, 12:57:33
    #31
    Misafir
    TrueLove adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    irc.raksnet.com.tr vardı vakti zamanında... O zamanlar başlamıştım net olayına
    C/P yapmışsın benim başlamamı.
  • 11-12-2007, 12:58:28
    #32
    Üyeliği durduruldu
    Haymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tabi sen bir dönem PKK sempatizanligi ve konu silinmesini
    milletin boy boy ban yemesinide hatirlarsin ama ben hatirlamak istemiyorum gitti gülcagizim accountlar
    maalesef.

    2000 den önce sanıyorum bilgisayarım bile yoktu.
  • 11-12-2007, 12:59:01
    #33
    cjb.net ler tr.cxler vardı . ircd sohbetleri düzgündü. kimse bot nedir bilmezdi.

    kurtadam ın siyah tasarımını frontpagede editliyorduk . (front page express)

    ne webmaster forumşarı vardı nede anlayan adamlar .

    geocities den başka hosting bilmediğimiz yıllardı.

    şimdi son noktasında yaşıyorum netin ama o zamanda aldığım tadın yarısı yok .

    nerede o güzel günler
  • 11-12-2007, 13:03:24
    #34
    pigeontechs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    maalesef.
    2000 den önce sanıyorum bilgisayarım bile yoktu.
    ben ilk macle tanismistim 1995 yilinda, o zamandan bu zamana isyerinde olmak kaydi ile bilgisayar vardi hayatimda, ama 2004 yilinda evime geldi bilgisayar
    + gecende imzada haymac yaziyor diye gene ban yemisiz vay anasini

    haymac.tr.cx haymac.host.sk(vukuatlidir )
    vs vs.

    eskiden yarim yamalak php bilirdim, o zamanlar tad alirdim
    simdi birkac konu disinda bilmedigim kismi kalmadi ama zevk alipta oturup calisma yapmiyorum canim cekmiyor. sitem yok, param yok, domainim bile yok daha mutluyum
  • 11-12-2007, 16:24:40
    #35
    1998 den beri bilgisayarla uğraşıp duruyoruz. Bakalım ne kadar daha devam edicez (:
  • 11-12-2007, 16:35:10
    #36
    Üyeliği durduruldu
    12 yaşındaydım sanırım (: Yıl 1998. Baya zaman olmuş vay be