• 11-12-2007, 16:35:18
    #37
    Üyeliği durduruldu
    99 da sanırım irc.showtvnet.com la başlamıştım sonradan 2-3 tane irc açtım hepside hostcular sayesinde domainlerle birlikte uçtu askerden sonra biraz daha fazla yoğunlaştım webmaster sayılmam php vs hiç anlamam zaman geçirmek için yapıyorum bu işi 1-2 ufak sitem var mutluyum
  • 11-12-2007, 16:36:49
    #38
    superonline.com doruk.net ve showtvnet.com zamanında başlamıştım
  • 11-12-2007, 17:13:40
    #39
    Undernet vardı, DALnet yeni kurulmuştu biz başladıgımızda.. Tabi nete başlayanların ilk ugrak yeri mIRC olmuştur.
  • 11-12-2007, 17:16:28
    #40
    97 yılında bilgisayar sertifikası alarak başlamıştım.kursta hdd li sadece 1 makine vardı. pw,ps,dbase ve o tek hdd li makinede win 3-1
    süperonline den önce telekom un interneti vardı.harici modem le giriyorduk şimdiki adsl ler gibi.o zamandan beri nette sürünüyoruz işte
  • 11-12-2007, 17:31:06
    #41
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sanırım 96 yada 97 yılıydı gazetelerde falan interneti duymaya başlamıştık .Okuduğum ilde büyük bir market 2 tane bilgisayar koyup yüksek bir fiyata internete girilmesini sağlıyordu.Bir arkadaşla merak edip bir kaç araba sitesine girdiğimi hatırlıyorum.Okudum üniversitede internet falan yoktu henüz sadece bilgisayar bölümünde olduğunu duyuyordum orada okuyan ılgar diye azeri bir arkadaş linux hastasıydı anlatır durur bizde görmediğimiz için anlam veremezdik .Okulu bitirdim ekmek paramı kazanmaya başladım 2000 yılında kendime ait ilk bilgisayarım oldu.Geocities de bir site bende yaptım sanırım 2003 yılında falan nuke sitelerini görerek nuke a ve php ye merak saldım 2003 te ilk domainimi aldım.Bana çok büyük olay gibi gelmişti.O zamandan beri uğraşırım 1-2 senedir de adsense vb şekilde gelir elde ediyorum .Çok olmasada en azından uğraşımın karşılığını almak ve masrafları çıkarmak bana yetiyor.Şimdiki gençleri çok şanslı buluyorum okuma yazma bilmeyen 4-5 yaşında çocuklar internetten oyun açıp oynuyor.Site kurup para bile kazanıyor.O yaşlarda bir bilgisayarım olsaydı amiga commodore gibi şu an her şey farklı olabilirdi diye düşünüyorum ..
  • 11-12-2007, 17:37:25
    #42
    orta sondan mezun olduğumda alınmıştı bilgisayar bana dün gibi hatırlarım süperonlineda falan gezerdik, site de yoktu pek bugünki gibi.

    aradan 7sene falan geçmiş vay be
  • 11-12-2007, 17:38:01
    #43
    en geç ben başladım galiba eylül 2007 yılında başladım ben webmaster işlerine bu foruma da 1-2aydır yazıyorum bana yardım edin abiler
  • 11-12-2007, 21:02:06
    #44
    İlk olarak 4 yil önce sitemynetle başladim yaşim itibariyle erken bir yaşta başlamiştim bu işe
    mynet email alim derken yanlişlikla sitemynet almiştim ardindan kurcalaya kurcalaya
    ve siteye html kodlari ekleye ekleye iyice kapıldım bu nete
  • 11-12-2007, 21:07:40
    #45
    Üyeliği durduruldu
    EHUEHU irc.aidata.com ondan önce ip i le bağlanıyoduk kanal acabilmek için mulakata giriliyordu ehuehue tripod.com sanırım ilk sitem domainvalet ten beles .com alınıyordu o zamanlar ehuehu baya oldu 7 serverda ircop luk yaptım 1 inde adminlik o zaman populerdi mirc denen illet