97 yılında bilgisayar sertifikası alarak başlamıştım.kursta hdd li sadece 1 makine vardı. pw,ps,dbase ve o tek hdd li makinede win 3-1
süperonline den önce telekom un interneti vardı.harici modem le giriyorduk

şimdiki adsl ler gibi.o zamandan beri nette sürünüyoruz işte