Ne Kadar eskisin nette?
64
●4.090
- 13-12-2007, 01:07:35Misafirsen mario 8 in 4 ü bitirmeye çalışırken ben site yapıyordum kroHaymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-12-2007, 01:08:28hadi be, senin daha nette esamen okunmazken bizi adam yerine koyuyorlardı bro****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


- 13-12-2007, 01:59:04Kendimi yaşlı hissettim
25 yaşındayım.
94-95 döneminde bir internet cafeden girmeye başlamıştım. Liseyi Ortaköy'de yatılı okuyordum. Çarşı izinlerinde boyuna net cafelere gider olmuştuk. MIRC meselesi
95-96 döneminden ilk bilgisayarımı aldım. Tam 2.200$ vermiştik
Ama yazıcısı da vardı
Haftasonları ve tatillerde eve gittiğimde başından kalkmazdım.
MIRC scriptler yazmaya başladım. 97-98 yıllarında bütün internet cafeleri gezer ve reklam botlarımı kurardım. Bu sayede # kanallarımı büyütürken aklım başıma geldi. Sitelerimin reklamını yapmaya başladım
extreme.cjb.net ile CJ'den iyi paralar kazandım. Hatta evime düdük bile yolladılar. Hala saklıyorum.
2001 yılında uslanmaz.com ile yola devam ettim.
Benim için her zaman bir hobi oldu. Çok şükür senelerdir geçimimi de sağladım bu işten.
Alakasız bir şekilde matematik ve işletme okumama rağmen hala ilgileniyorum. Güzel projeler beni bekliyor
- 13-12-2007, 02:31:54bende, superonline nin chat servisine kayıt olan üyelerine verdiği bir web alanı vardı, html ile kendimize tasarım yapabiliyorduk.DEKAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ilk hacklediğim site de superonline nin chat bölümüydü
cgi.bin açıklarından dalıyordum
- 13-12-2007, 03:22:38Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.hehe hpde html dersi sana yada senın tayfandan birilerine veriyordum yada sen hp de değildin bile o zamanlarHaymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ah wardom kurulurken başka nicklerle millete bişey öğretcez yada öğrencez diye uğraşıyorduk ilk Türk platformunda yoneticilik yaptığım zamanlar 8-9 sene öncesi
benim tek hatam fazla domain kapamamak bu işi yaptığım halde:S
Haymac bu arada banlanmışssın yavrum ya...


25 yaşındayım.
Haftasonları ve tatillerde eve gittiğimde başından kalkmazdım.