• 13-12-2007, 01:05:33
    #55
    kolayweb.com zamanları
  • 13-12-2007, 01:07:35
    #56
    Misafir
    Haymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tabiki ben
    sen mario 8 in 4 ü bitirmeye çalışırken ben site yapıyordum kro
  • 13-12-2007, 01:08:28
    #57
    ****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen mario 8 in 4 ü bitirmeye çalışırken ben site yapıyordum kro
    hadi be, senin daha nette esamen okunmazken bizi adam yerine koyuyorlardı bro
  • 13-12-2007, 01:34:24
    #58
    Misafir
    Haymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hadi be, senin daha nette esamen okunmazken bizi adam yerine koyuyorlardı bro
    iyinetadminmi koyuyordu
  • 13-12-2007, 01:59:04
    #59
    Kendimi yaşlı hissettim 25 yaşındayım.

    94-95 döneminde bir internet cafeden girmeye başlamıştım. Liseyi Ortaköy'de yatılı okuyordum. Çarşı izinlerinde boyuna net cafelere gider olmuştuk. MIRC meselesi

    95-96 döneminden ilk bilgisayarımı aldım. Tam 2.200$ vermiştik Ama yazıcısı da vardı Haftasonları ve tatillerde eve gittiğimde başından kalkmazdım.

    MIRC scriptler yazmaya başladım. 97-98 yıllarında bütün internet cafeleri gezer ve reklam botlarımı kurardım. Bu sayede # kanallarımı büyütürken aklım başıma geldi. Sitelerimin reklamını yapmaya başladım

    extreme.cjb.net ile CJ'den iyi paralar kazandım. Hatta evime düdük bile yolladılar. Hala saklıyorum.

    2001 yılında uslanmaz.com ile yola devam ettim.

    Benim için her zaman bir hobi oldu. Çok şükür senelerdir geçimimi de sağladım bu işten.

    Alakasız bir şekilde matematik ve işletme okumama rağmen hala ilgileniyorum. Güzel projeler beni bekliyor
  • 13-12-2007, 02:08:37
    #60
    çet yaparak başladim aslında benim için herşey çeti ama takildiğim irc sunucusunun forumunda modluk yapiyodum kizdim. kavga ettim kendime bi forum sitesi açtim öyle böyle uğraşiyoruz. ama benim için en iyisi 4-5 gün önce çet'ı biraktim
  • 13-12-2007, 02:31:54
    #61
    DEKAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    ejder . cjb . net
    Ejder rulez
    superonline ilk açıldığında başladım nete..
    bende, superonline nin chat servisine kayıt olan üyelerine verdiği bir web alanı vardı, html ile kendimize tasarım yapabiliyorduk.

    ilk hacklediğim site de superonline nin chat bölümüydü
    cgi.bin açıklarından dalıyordum
  • 13-12-2007, 02:38:57
    #62
    mynet den site yapıp okulda hava atardım arkadaşlar benim siteyi defterine yazardı
    5 YTl den adamlara mynet e-mail hesabı ve sitesi açıyodum
    netle 99 da tanıştım 2004 den beri böle ugraşıyoz
  • 13-12-2007, 03:22:38
    #63
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Haymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tabiki ben
    hehe hpde html dersi sana yada senın tayfandan birilerine veriyordum yada sen hp de değildin bile o zamanlar ah wardom kurulurken başka nicklerle millete bişey öğretcez yada öğrencez diye uğraşıyorduk ilk Türk platformunda yoneticilik yaptığım zamanlar 8-9 sene öncesi

    benim tek hatam fazla domain kapamamak bu işi yaptığım halde:S
    Haymac bu arada banlanmışssın yavrum ya...