tabiki ben

hehe hpde html dersi sana yada senın tayfandan birilerine veriyordum yada sen hp de değildin bile o zamanlar

ah wardom kurulurken başka nicklerle millete bişey öğretcez yada öğrencez diye uğraşıyorduk ilk Türk platformunda yoneticilik yaptığım zamanlar 8-9 sene öncesi
benim tek hatam fazla domain kapamamak bu işi yaptığım halde:S
Haymac bu arada banlanmışssın yavrum ya...