Sanırım 96 yada 97 yılıydı gazetelerde falan interneti duymaya başlamıştık .Okuduğum ilde büyük bir market 2 tane bilgisayar koyup yüksek bir fiyata internete girilmesini sağlıyordu.Bir arkadaşla merak edip bir kaç araba sitesine girdiğimi hatırlıyorum.Okudum üniversitede internet falan yoktu henüz sadece bilgisayar bölümünde olduğunu duyuyordum orada okuyan ılgar diye azeri bir arkadaş linux hastasıydı anlatır durur bizde görmediğimiz için anlam veremezdik .Okulu bitirdim ekmek paramı kazanmaya başladım 2000 yılında kendime ait ilk bilgisayarım oldu.Geocities de bir site bende yaptım sanırım 2003 yılında falan nuke sitelerini görerek nuke a ve php ye merak saldım 2003 te ilk domainimi aldım.Bana çok büyük olay gibi gelmişti.O zamandan beri uğraşırım 1-2 senedir de adsense vb şekilde gelir elde ediyorum .Çok olmasada en azından uğraşımın karşılığını almak ve masrafları çıkarmak bana yetiyor.Şimdiki gençleri çok şanslı buluyorum okuma yazma bilmeyen 4-5 yaşında çocuklar internetten oyun açıp oynuyor.Site kurup para bile kazanıyor.O yaşlarda bir bilgisayarım olsaydı amiga commodore gibi şu an her şey farklı olabilirdi diye düşünüyorum ..