Konu
Ne Kadar eskisin nette?
11-12-2007, 17:13:40
#39
odin
Undernet vardı, DALnet yeni kurulmuştu biz başladıgımızda.. Tabi nete başlayanların ilk ugrak yeri mIRC olmuştur.