evet hatırlamaz mıyım, bi de iyinettin forumu vardı, cok tadlıydı, re:re:re:re:re... diye başlıklar
tabi sen bir dönem PKK sempatizanligi ve konu silinmesini
milletin boy boy ban yemesinide hatirlarsin ama ben hatirlamak istemiyorum gitti gülcagizim accountlar