maalesef.
2000 den önce sanıyorum bilgisayarım bile yoktu.
ben ilk macle tanismistim 1995 yilinda, o zamandan bu zamana isyerinde olmak kaydi ile bilgisayar vardi hayatimda, ama 2004 yilinda evime geldi bilgisayar
+ gecende imzada haymac yaziyor diye gene ban yemisiz vay anasini
haymac.tr.cx haymac.host.sk(vukuatlidir

)
vs vs.
eskiden yarim yamalak php bilirdim, o zamanlar tad alirdim
simdi birkac konu disinda bilmedigim kismi kalmadi ama zevk alipta oturup calisma yapmiyorum

canim cekmiyor. sitem yok, param yok, domainim bile yok daha mutluyum