cjb.net ler tr.cxler vardı . ircd sohbetleri düzgündü. kimse bot nedir bilmezdi.
kurtadam ın siyah tasarımını frontpagede editliyorduk . (front page express)
ne webmaster forumşarı vardı nede anlayan adamlar .
geocities den başka hosting bilmediğimiz yıllardı.
şimdi son noktasında yaşıyorum netin ama o zamanda aldığım tadın yarısı yok .
nerede o güzel günler