cjb.net ler tr.cxler vardı . ircd sohbetleri düzgündü. kimse bot nedir bilmezdi.

kurtadam ın siyah tasarımını frontpagede editliyorduk . (front page express)

ne webmaster forumşarı vardı nede anlayan adamlar .

geocities den başka hosting bilmediğimiz yıllardı.

şimdi son noktasında yaşıyorum netin ama o zamanda aldığım tadın yarısı yok .

nerede o güzel günler