Since
98
hatta mail adresimi
98 de almıstım sonuna
98 koymuştuk aynı ad var diye.
2000 li yıllarda ttnetin ücretsiz verdigi web alanları vardı orada frontpage ile eğlenirdim
Hı birde R3x vardı onla ttnet şifreleri uçururduk pc lerden :/
Hiç unutmam bi hocam vardı cok emegi var üzerimde.
En güzeli de cafelerde counter striek partileriydi dershaneyi felan bırakır hafta sonlarını cafede geçirirdik.
Ejder.com u hatırlarım yeni açılmıştı benım ılk basladıgım zamanlar bayaa bir kaynak olmustu bana arabul.com dan sonra

=