Msn Çalışıyormu?
44
●851
- 19-04-2013, 16:50:38İnsan her şeye alışıyor.sinyalsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Messenger tamamen ortadan kalkınca bu sefer Skype' ye alışıklık gelir.
Tabii yıllardır kullandığın bir program ile yeni kullandığın bir program arasında dağlar kadar fark olacaktır. - 01-05-2013, 09:40:39Arkadaşlar şimdi denedimde güncellememi bu sefer zorunlu olarak istiyor sizdede aynımı? sanırım yolun sonuna geldik mecbur geçeceğiz skype a
- 01-05-2013, 09:44:18Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.şimdiye kadar hiç hata vermeyen msn zorunlu olarak skype güncellemesi istedi ve açılmadı artık skypedeyiz.
- 01-05-2013, 09:55:55aynen hocam mecbur geçiyoruzsehriatlantis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Şuana kadar skype yüklememiş kişiler gözükmüyor ancak onlarda mecbr skype a geçeceği için geçtiğinde eklenecek sanırım listenize.Shark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle