skype bana biraz karışık geldi. Kullanmada zorluk çekiyorum ve neyin nerden yapıldığı şu an bilmiyorum. msn 'ye çok alışmışım. skype kullanırken canım sıkılıyor msn 'de böyle bir sorunum yoktu.
İnsan her şeye alışıyor.
Messenger tamamen ortadan kalkınca bu sefer Skype' ye alışıklık gelir.
Tabii yıllardır kullandığın bir program ile yeni kullandığın bir program arasında dağlar kadar fark olacaktır.