• 01-05-2013, 10:21:00
    #37
    msn 1 mayısı bekliyormuş anlaşılan
  • 01-05-2013, 10:23:40
    #38
    Msn çalışmıyor bende. Zorunlu güncelleme istiyor ..
  • 01-05-2013, 10:48:12
    #39
    Üyeliği durduruldu
    MSN the end oldu artık ; )
  • 01-05-2013, 10:50:08
    #40
    hoşgeldin skype dilililili
  • 01-05-2013, 10:50:54
    #41
    KOZBA.NET
    Bir devir daha sona erdi Gün gelecek Fb-Tw'de bitecek
  • 01-05-2013, 10:51:56
    #42
    KraLL54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir devir daha sona erdi Gün gelecek Fb-Tw'de bitecek
    onu biz göremeyiz gibime geliyor
  • 01-05-2013, 11:50:04
    #43
    KOZBA.NET
    clubmember adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    onu biz göremeyiz gibime geliyor
    En fazla 10 sene sürer gibime geliyor
  • 01-05-2013, 12:29:05
    #44
    Bende şuan kullanıyorum ancak müşterilerimin bir çoğu kullanamıyor (Bilgisayarcıyım)

    Değişmeyen tek şey değişimdir. O nedenle bir zaman sonra SKYPE de kalmayacak.
  • 01-05-2013, 12:33:34
    #45
    El mahkum daha gecen ay gectik

    Galaxy S lll ile gönderildi