Konu
Msn Çalışıyormu?
01-05-2013, 12:29:05
#44
Chapa
Bende şuan kullanıyorum ancak müşterilerimin bir çoğu kullanamıyor (Bilgisayarcıyım)
Değişmeyen tek şey değişimdir. O nedenle bir zaman sonra SKYPE de kalmayacak.