• 17-04-2013, 19:24:15
    #19
    akmaster_91 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    onada alıştım ama geçmeyenlerle konuşamadığım için şuan ikisini beraber kullanıyorum
    Bak ben onu hiç düşünmemiştim hocam geçiş yapamayıp da alışmayanlarla koptum o zaman )
  • 17-04-2013, 19:26:48
    #20
    Ahmettaha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bak ben onu hiç düşünmemiştim hocam geçiş yapamayıp da alışmayanlarla koptum o zaman )
    olabilir sadece skype kullananlar msnde gözükmüyor bazen skype a birini eklemeye çalışırken skype'a ekleyemiyordum dursun böyle ikisi iyi olur
  • 17-04-2013, 22:56:39
    #21
    Sorunsuz kullanıyorum msn gidince skype falan kullanmam zaten
  • 17-04-2013, 22:59:59
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Msn tamamen 2014'de bitecek..
  • 19-04-2013, 15:26:22
    #23
    Aglamaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu anda bir problem yok. Ama,
    Bir kaç hafta içerisinde messenger tamamen kalkacak ( mış )
    skype massengere gore cok zahmetlı bır kullanımı ve dosya gonderme sıstemı var bir çok insan hala msn kullanmaktadır. ve skype yeni bir guncelleme yapana kadar msn açık kalacaktır kesin )
  • 19-04-2013, 15:33:12
    #24
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    beni msn den ekleyenleri skype ta göremiyorum. bazı işleri oyüzden kaçırmışım bir hafta sonra falan msn i açtım arkadaşlar orda online görünüyordu ama skypte yoktu...
  • 19-04-2013, 15:35:07
    #25
    calısıyo tamamen kapanmadı ama yenısını ındırmek ıstedıgınde skype kuruluyo
  • 19-04-2013, 15:39:09
    #26
    skype ne ya allah aşkına, iyice bokunu çıkardılar bu işin. mis gibi sistemin var, niye değiştiriyorsun anlamıyorum.
  • 19-04-2013, 15:51:53
    #27
    Sorun yok kullanmaya devam