akmaster_91 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
onada alıştım ama geçmeyenlerle konuşamadığım için şuan ikisini beraber kullanıyorum
Bak ben onu hiç düşünmemiştim hocam geçiş yapamayıp da alışmayanlarla koptum o zaman )