Konu
Msn Çalışıyormu?
17-04-2013, 19:24:15
#19
Ahmettaha
akmaster_91 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
onada alıştım ama geçmeyenlerle konuşamadığım için şuan ikisini beraber kullanıyorum
Bak ben onu hiç düşünmemiştim hocam
geçiş yapamayıp da alışmayanlarla koptum o zaman
)