Aglamaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu anda bir problem yok. Ama,
Bir kaç hafta içerisinde messenger tamamen kalkacak ( mış )
skype massengere gore cok zahmetlı bır kullanımı ve dosya gonderme sıstemı var bir çok insan hala msn kullanmaktadır. ve skype yeni bir guncelleme yapana kadar msn açık kalacaktır kesin )